Páginas

domingo, 1 de febrero de 2009

Avancem!


L'avenç està en marxa.

Els alumnes de l'IES Son Ferrer creiem convenient la unió de tots nosaltres per a poder exercir el poder de decisió. D'aquesta manera encetem una nova etapa que consistirà en la constitució de l'associació d'alumnes que havia estat en projecte pendent durant molt de temps i que per circumstàncies no s'havia pogut solidificar.

Agafem les regnes alguns alumnes de 1er i 2n de batxillerat amb l'objectiu de deixar-la preparada per al curs vinent i amb l'esperança que hi arribi amb la inèrcia necessària com per a que no es dissolgui.


Ja tenim en ment alguns projectes de participació per als alumnes del centre, associats o no. Amb això i d'altres projectes, volem fomentar la idea que amb participació, unió i coneixements es poden aconseguir més fites, a part que es podran debatre i aclarir amb col·laboració i seny decisions que perjudiquin i/o afavoreixin la situació actual i futura dels alumnes.

3 comentarios:

Acontracorriente! dijo...

No l'hi diguis a ningú i menys a Paco: estic pensant en donar un cop d'estat a la associació i convertir-la en un grup terrorista =D

Paco dijo...

No l'hi diguis a ningú i menys a Nando: estic pensant en autoritaritzar la associació iconvertir-la en una dictadura amb el meu carrec vitalici =D.

PD: Tinc la sospita de que Nando intentarà fer un cop d´estat comunista.

Acontracorriente! dijo...

PD: Tinc la sospita de que Nando intentarà fer un cop d´estat comunista.

Jo??

NO! abans mort que fer un cop d'estat comunista...

Anarquista...encara =)

Apuntar-vos tots al moviment Durruti!

1€ l'entrada y 2€ amb berenar (pamboli)