Páginas

miércoles, 17 de diciembre de 2008

i el lleó es va enamorar de l'ovella.

Sempre he tingut una especial disposició per interessar-me per persones que no em són fàcilment accessibles, no diré impossibles perquè conec casos en què finalment han cridat "era impossible fins que ho vaig aconseguir". Així, els amants esdevenen per mi un símbol d'amor prohibit i desitjat que desperta la passió. Si més no, un amant té una part negativa, i és que comporta que n'hi hagi terceres persones. Amb això deixo clar que existeix una part positiva, que és la part sexual, la qual és molt viva i desitjada pel morbo que provoca la situació. I és que, podem recorre al tòpic, allò prohibit -políticament incorrecte- ens atrau.

Tot i que m'agraden en la ficció, fora d'ella només els respecto, encara que sempre he pensat en les circumstàncies de cadascú i els intento entendre; serà per què tinc ben presents les accions -políticament incorrectes- que he comés jo?

No hay comentarios: