Páginas

jueves, 11 de diciembre de 2008

Inconformisme

Vaig créixer envoltada de quatre parets pintades de llibertat, i jo vaig creure en aquesta llibertat fictícia, mentre que en realitat estava conduïda cap a un món sense camins. El meu interès per intentar entendre el món que ens envolta em va fer adonar-me que la realitat no sempre és el que podem veure i que cal despullar el significat i la intenció de totes les imatges, textos i mirades. Ara que entenc que hem de tenir un pensament lliure i independent, ara que entenc que hem d'aprendre a valorar per nosaltres mateixos, ara que entenc que escollir -d'entre diferents perspectives d'una realitat- és la millor elecció, ara és quan em ve la por que mai he tingut. Suposo que ve lligada al fet que entendre que escollir s'oposa a la còmoda conformitat a la que la gent s'agafa, em deixa òrfena de recolzament i em despulla de les robes que em protegiran davant el món immediat -que és l'únic al que ara puc accedir-. Així, una vegada descoberta la llibertat ideològica, m'he tancat una altra vegada -davant la por- entre quatre parets en les que vaig dibuixant murs d'ignorància derrocats amb les meves idees i acolorint-les d'incapacitat de dir qui sóc al món que em mira.

No hay comentarios: