Páginas

miércoles, 6 de mayo de 2009

Eufòria

Eufòria, eufòria, eufòria...

Mai en la meva vida, ni tan sols quan jo era jugadora, he sentit un instant com el que he sentit avui mirant futbol, mai. I per això mateix, i per d'altres coses, no canviaria mai aquest instant, per res.

Sí, ni jo mateixa entenc com el futbol pot moure masses, no ho entenc, però ho sento. Els sentiments són il·lògics, així que simplement ens conformem amb adonar-nos que els sentim. No parlo del partit, no parlo dels minuts a contrarellotge, no. Parlo de l'instant. Un instant en què l'eufòria ha estat l'únic adjectiu que ens podia descriure, l'únic que sentíem, l'únic en què pensàvem. Eufòria per un instant, tot sabent que arribarem a casa i pensarem ens els afers, en els problemes o en què haurem de fer demà, però tot sent conscients que l'instant, el d'eufòria, és nostre i ningú mai ens el podrà robar. I recordarem com l'instant va ser dedicat només a ell mateix. Perquè el cambrer també va cridar amb nosaltres, perquè n'Alex i jo vam creuar mirades, perquè tots els altres sentien tant com nosaltres l'eufòria.

Un instant que té com a destí Roma. No parlo del partit, no parlo de resultats, parlo d'un instant eufòric.

6 comentarios:

Diamante de sangre dijo...

Me encanta cuando te pones tan profunda!!! por un segundo me has hecho volar a mi propia euforia, a la que he tenido en tantos momentos, que como bien dices son solo míos.
Eres una escritora total, me gusta mucho como redactas, como expresas, el vocabulario que usas, en fin, todo.
Te digo lo mismo que le he dicho hace un segundo a Tammy, me gusta para junto con una de sus entradas, ponerlas juntas en una mía en Cara a cara, pondré clarito que es tuyo y enlace a tu blog, espero tu contestación antes de hacer nada.
Un besazo

Rafi dijo...

Yo no viví ésa euforia, pero sí percibí la de muchos y muchas que volvían a sus casas después del partido gritando por la calle y pitando con los coches.
Núria y yo pusimos la radio para saber quien había ganado y escuchamos como decían que no-se-quién intentaba pegarle al árbitro mientras le aguantaban. Y que luego se ponía delante de la cámara para mandar su mensaje de desaprobación o algo por el estilo.
Estilo.
Que bonita palabra. Me gusta la gente con estilo :P

Besos!

Tammy Suárez dijo...

Vale, es inevitable...Enhorabuena!

Yo estaba abajo con mi abuela hablando en el salón cuando desde la salita del pc mi abuelo empezó a gritar: GOL, GOL, GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!! Super histérico como se pone él cuando juega su adorado Barça. Qué sabía yo que era tan importante!

En fin chiqueta, veo que lo sientes en el alma!

Por cierto, gracias por leer la super entrada de la SGAE, sé que se hace dura de aguantar xD.

Un besito!

Paco dijo...

Debo de ser el unico al que el instante de euforia le toco los huevos. Los vecinos de arriba se pusieron a gritar y a dar saltos toda la calle se puso a gritar y a pitar mientras yo veia tranquilamente la tele y no me pude enterar de un trozo de la serie que estaba viendo en el punto mas interesante. Si digo que la serie era house entendereis la erejia que eso supone.

PD: quiza la euforia fuera tal por que tenia un transfondo político para algunos y para otros sencillamente era la alegria por su equipo, pero sobretodo por poder reirse al dia siguiente de los del madrid.

PD2: Iniesta es un transfugo! todavia no entiendo porque dejo el alabacete por el barça, pero bueno, en vista de que Maria lo ve normal se lo perdono.

Carmen López dijo...

HOla a tothom!!!!

M'encanten els vostres comentaris però aquesta vegada vos faré una contraresposta!!

Aquesta entrada no parlava del partit, ni de què guanyés es Barça! Parla d'un instant que va durar aprox. uns 3 segons! Només un moment en què no va existir res més en el món! I sobretot de com gaudia la gent en aquest instant! Va ser impresionant! Jo vaig tenir uns quants calfreds i la pell de gallina! Increïble! Eufòria!!!


I Paco els barcelonistes ja havien oblidat els del Madrid, no tant com ells que estaven mirant el partit i molt feliços que anés perdent! xD I som testimoni d'això!

Una abraçada a tots!

Paco dijo...

Si pero eso no quita que me jodieran un capitulo de house, vale que esteis contentos, pero no eran horas de ponerse a gritar y liarla. Nose, la unica vez que he visto que la lien asi fue con la Eurocopa, pero esta vez solo han sido 5 minutos con el mismo ruido xD.