Páginas

martes, 17 de marzo de 2009

Freedom, Beauty, True and Love

Crec en l'amor per damunt de tot,
l'amor és com l'oxigen,
l'amor és quelcom esplendorós,
l'amor ens eleva a la nostra essència,
tot el que necessites és amor!

Cristian de Mouline Rouge.


La llibertat, la bellesa, la veritat i l'amor són els valors pels quals lluiten els bohemis revolucionaris de Mouline Rouge.

M'estic plantejant si potser som bohèmia i revolucionària, sobretot des que vaig veure aquesta magnífica pel·lícula. Quins quatre valors magistrals. Abstraccions que omplen el cor sencer, que no deixen cabuda a res que no siguin interpretacions purament passionals. La passió va lligada a la llibertat, la llibertat individual. El plaer de gaudir d'allò que vols. Som persones, i estem plens de sentiments, físics, mentals i abstractes. Jo lluito amb tota la meva força per aquests valors, jo he fet d'ells una manera de viure.

3 comentarios:

Pere Blanco Sànchez dijo...

Uns valors admirables!
Comparteixo la teva opinió i m'identifico en les paraules del Cristian de Mouline Rouge.

Magnífic!

Pere.

Anónimo dijo...

Supongo que yo solo soy revolucionario, puesto que mis valores se basan en dejar de lado la emoción para ser practico y lo más objetivo posible. Pero como todos, alguna vez me dejo llevar por la pasión y ahí es cuando todos debeís estar lejos de mí para no pasar vergüenza ajena :).

Rafi dijo...

1. me encanta Mouline Rouge.
2.Si eres bohemia, serás mi bohemia favorita.
3. Ya tengo internet! :D